SOCKERKAKA

D

Deleted member 29167

...
Joined
Apr 29, 2023
Posts
8,695
Reputation
12,835
fett gott gubbar @Krakowski @HarrierDuBois @mbolo @StrangerDanger
 
  • Love it
Reactions: lassebasse, Deleted member 28896, Deleted member 22124 and 2 others
ge rep till denna post och den ovan om ni gillar sockerkaka eller bullar
 
  • +1
Reactions: Deleted member 28896 and Deleted member 22124
Min mamma bakade en sockerkaka för cirka 1 månad sen. Brukade äta det mer när jag var mindre i samband med att jag hälsade på min mormor och morfar.

Du borde laga en sockerkaka istället för en äppelpaj @Eriot Lodger
 
  • +1
  • Love it
Reactions: Deleted member 28896 and Deleted member 22124
Min mamma bakade en sockerkaka för cirka 1 månad sen. Brukade äta det mer när jag var mindre i samband med att jag hälsade på min mormor och morfar.

Du borde laga en sockerkaka istället för en äppelpaj @Eriot Lodger
min mamma bakade sockerkaka och jag äter det nu

det är därifrån jag fick inspirationen för den här posten. jag sa bara det där om bullar för att få rep av de som inte gillar sockerkaka.
 
  • +1
  • Love it
Reactions: Deleted member 28896 and Deleted member 22124
  • JFL
  • Love it
Reactions: Deleted member 28896 and HarrierDuBois
Is my avi pic good enough for instagram?
give rep to my 10 latest posts or ill report this post for breaking rules (not speaking the language of the post) which will get you a warning on your account
 
  • Love it
Reactions: Deleted member 28896
  • JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 28896 and ConfusedBolivian
Skicka en rap port på honom så att hans inlägg försvinner och han får en varning
mirin google translate bypassen du la föresten jfl
 
  • Love it
  • JFL
Reactions: Krakowski and Deleted member 28896
@drop @Krakowski
HE GOT BANNED INSTANTLY! SOCKERKAKAMOGGAD!!!
 
  • Love it
  • JFL
Reactions: Deleted member 28896 and Krakowski
JFL no way att han blev bannad för det där hahahahh
Harrier sa att det var över, då var det över. Never underrate prime Chico over some suicidal Hexum ever again @ConfusedBolivian.
 
  • JFL
  • Love it
Reactions: Deleted member 28896 and ConfusedBolivian
Negerboll mogs, tagga mig nästa gång svarting :rage:
 
  • JFL
Reactions: Deleted member 28896 and HarrierDuBois
  • +1
Reactions: Deleted member 28896 and HarrierDuBois
21856 animated arm closed eyes crying hand hanging leg rope soyjak subvariant wholesome soyjak


 
  • +1
Reactions: HarrierDuBois
grabben leker att looksmaxx inte redan va viralt på tiktok i mars 2023 💀
d var det inte

början av sommarn var när det faktiskt blev stort
 
  • JFL
Reactions: HarrierDuBois and Krakowski
d var det inte

början av sommarn var när det faktiskt blev stort
Minns att jag såg videos från JC the catalyst redan 2020, så det har ju varit stort på tiktok rätt länge.

Dock var det ju en extrem explosion i popularitet i början av sommaren
 
  • +1
Reactions: HarrierDuBois
d var det inte

början av sommarn var när det faktiskt blev stort
Okej gå och lägg dig klockan är mycket nu Linus, skola imorgon.
 
  • JFL
Reactions: Krakowski
Minns att jag såg videos från JC the catalyst redan 2020, så det har ju varit stort på tiktok rätt länge.

Dock var det ju en extrem explosion i popularitet i början av sommaren
Minns att han förklara neckpill och meekspill lol
 
Minns att jag såg videos från JC the catalyst redan 2020, så det har ju varit stort på tiktok rätt länge.

Dock var det ju en extrem explosion i popularitet i början av sommaren
det är ju en helt annan grej

looksmaxxing fick ju sin egen subculture på tiktok (vilket bara var normified psl)
 
helt annan grej lol

iaf hittade jag .org från tails inte nån dalit tiktokker
Tails är ju dalit tiktoker dock, han promotea fucking Sergi istället för Chico. Just sayin'.
 
helt annan grej lol

iaf hittade jag .org från tails inte nån dalit tiktokker
Grattis min broder att du spenderat längre tid än mig på ett ofrivilligt celibat-forum
 
  • JFL
Reactions: HarrierDuBois
Krya mer. Du måste bli frisk så du kan lära dig saker i skolan!
nej jag behöver inte skolan jag ska bli rik utan den! #andrewtate #therealworld #looksmaxorg
 
nej jag behöver inte skolan jag ska bli rik utan den! #andrewtate #therealworld #looksmaxorg
Ok jag ringer din syster och säger att du skolkar, då får du PSL avdrag I din veckopeng så din maxilla recessas 10 millimeter.
 
  • JFL
Reactions: Deleted member 29167
Mjölk och bröd, tack.
 
Du får lov och ha lite kul också, bara så du vet.
What I wrote was something I learned in Duolingo just now. I got addicted to the app in the last 10-15min I used it. I am in a flow focus again
All the words I learned in this session were:
Vin = Wine
Bröd = Bread
Vatten = Water
Öl = Beer
Är = is
Min = my
Eller = Or
Och = And
Tack = Please
Mor = Mother
Far = Father
Bror = Brother
Syster = Sister
väldigt = very
En = A
Hej = Hi
Hej då = Bye

I may have forgotten one or two but I think those were all, I of course also used them in sentences and spoke them not just learned the raw vocabulary.
Duolingo makes use of the words throughout the whole course, you may be able to learn more words faster in the same time but at least with Duolingo's approach they stick.
 
Min mamma bakade en sockerkaka för cirka 1 månad sen. Brukade äta det mer när jag var mindre i samband med att jag hälsade på min mormor och morfar.

Du borde laga en sockerkaka istället för en äppelpaj @Eriot Lodger
För sent, äppelpajen är bakad. Får bli imorgon eller något. Jag är snabb! 🤯 Gjorde en med daimkross idag och ska precis till att äta en bit med kaffe.
 
  • JFL
  • Woah
Reactions: Manletmachine and Krakowski
What I wrote was something I learned in Duolingo just now. I got addicted to the app in the last 10-15min I used it. I am in a flow focus again
All the words I learned in this session were:
Vin = Wine
Bröd = Bread
Vatten = Water
Öl = Beer
Är = is
Min = my
Eller = Or
Och = And
Tack = Please
Mor = Mother
Far = Father
Bror = Brother
Syster = Sister
väldigt = very
En = A
Hej = Hi
Hej då = Bye

I may have forgotten one or two but I think those were all, I of course also used them in sentences and spoke them not just learned the raw vocabulary.
Du lernst Schwedish mit Duolingo und ich lerne Deutsch in mein Schule

did i say it correctly
 
det är ju en helt annan grej

looksmaxxing fick ju sin egen subculture på tiktok (vilket bara var normified psl)
Nja, neck theory är ju direkt kopplat till incelsfären, han använde dessutom orden Neck Theory


1697589161024



Han gjorde även videos av massor av andra kända modeller och analyserade deras ansikten OSV
 
Du lernst Schwedish mit Duolingo und ich lerne Deutsch in mein Schule

did i say it correctly
Very close, you just need an “er“ at the end of “mein“ then it‘s perfect. Good capitalisation
 
Nja, neck theory är ju direkt kopplat till incelsfären, han använde dessutom orden Neck Theory


View attachment 2497318


Han gjorde även videos av massor av andra kända modeller och analyserade deras ansikten OSV
frf en annan grej om han inte använder psl termer
 
Very close, you just need an “er“ at the end of “mein“ then it‘s perfect. Good capitalisation
gotta work on my grammar i got a test coming up
 
  • +1
Reactions: Magnum Opus
frf en annan grej om han inte använder psl termer
Det gjorde han

För sent, äppelpajen är bakad. Får bli imorgon eller något. Jag är snabb! 🤯 Gjorde en med daimkross idag och ska precis till att äta en bit med kaffe.
Hade kallat dig tjockis för att du bakade den så snabbt om det inte var för bilden du skickade igår.

Very close, you just need an “er“ at the end of “mein“ then it‘s perfect. Good capitalisation
Saint elliot
 
  • Love it
  • JFL
Reactions: HarrierDuBois and Deleted member 22124
Very close, you just need an “er“ at the end of “mein“ then it‘s perfect. Good capitalisation
du meine Arbeit für richtig hältst, ob du glaubst, dass ich fleißig gewesen bin, dass ich gearbeitet habe, dass ich mich in diesen Jahren für dich eingesetzt habe, dass ich anständig meine Zeit verwendet habe, im Dienste meines Volkes. Gib Du jetzt deine Stimme ab, wenn “JA” dann tritt für mich ein, so wie ich für dich eingetreten bin!
 
  • +1
Reactions: Magnum Opus
Boys vad röstar ni på
 

Similar threads

BrahminBoss
Replies
1
Views
60
Bonecel01
Bonecel01
BrahminBoss
Replies
2
Views
40
BrahminBoss
BrahminBoss
P
Replies
2
Views
72
n9wiff
n9wiff
P
Replies
0
Views
33
philosopher
P
P
Replies
5
Views
109
CovhimColby
CovhimColby

Users who are viewing this thread

Back
Top