How can their be dutch mods but no dutch section?

  • Woah
Reactions: Michael Myers
In plaats van dat paard Amerigo heet, heet hij Amina Koyim
Heet die paard Amerigo, JFL? Oh ja, je hebt nog niet gereageerd op een draadje waarin ik jou had getagged. :(
 
  • +1
Reactions: emeraldglass
  • JFL
Reactions: Michael Myers
Blauwe pil.
Broer, op dit forum zijn er zo veel pillen te vinden, het is net alsof je in een apotheek staat. Welke moet je slikken?
 
  • Woah
Reactions: 5'7 zoomer
Broer, op dit forum zijn er zo veel pillen te vinden, het is net alsof je in een apotheek staat. Welke moet je slikken?
De witte pil werkt het best.
 
  • +1
Reactions: emeraldglass
De witte pil werkt het best.
Voor sommige mensen zou dat wellicht een betere keuze kunnen zijn dan de zwarte pil. Af en toe is het beter om een verlies te aanvaarden dan nutteloos door te blijven vechten. Niettemin is dit afhankelijk van individu tot individu, MAAR ik ben van mening dat de witte pil alleen is bedoeld voor degenen onder ons die werkelijk lelijk en afschuwelijk zijn.
 
  • +1
Reactions: Michael Myers
Voor sommige mensen zou dat wellicht een betere keuze kunnen zijn dan de zwarte pil. Af en toe is het beter om een verlies te aanvaarden dan nutteloos door te blijven vechten. Niettemin is dit afhankelijk van individu tot individu, MAAR ik ben van mening dat de witte pil alleen is bedoeld voor degenen onder ons die werkelijk lelijk en afschuwelijk zijn.
Jij en ik zitten eigenlijk aan de witte pil. De witte pil is in principe acceptatie van je situatie zonder gevoelens van hopeloosheid en andere negatieve kenmerken die erbij komen kijken. Je accepteert dingen hoe ze zijn en leert ermee te leven. :)
 
  • +1
Reactions: emeraldglass
Jij en ik zitten eigenlijk aan de witte pil. De witte pil is in principe acceptatie van je situatie zonder gevoelens van hopeloosheid en andere negatieve kenmerken die erbij komen kijken. Je accepteert dingen hoe ze zijn en leert ermee te leven. :)
Klopt, als je het op die manier bekijkt, zou je kunnen zeggen dat ik aan de witte pil vastzit. Het enige wat me ervan weerhoudt om er volledig aan gebonden te zijn, is dat ik nog steeds geloof in de mogelijkheid om je situatie te veranderen.
 
  • +1
Reactions: Michael Myers
Klopt, als je het op die manier bekijkt, zou je kunnen zeggen dat ik aan de witte pil vastzit. Het enige wat me ervan weerhoudt om er volledig aan gebonden te zijn, is dat ik nog steeds geloof in de mogelijkheid om je situatie te veranderen.
Dus je bent merendeels iemand van de witte pil en deels de rode pil. 😁
 
  • +1
Reactions: emeraldglass
Cope. Verlegen knappe jongen die op Thom Strijd lijkt krijgt 10/10 stacy. Zelfverzekerde kleine buitenlander krijgt 5/10 LTR Rebecca
Ik ken een chick dus die met hem had, 5/10 op zn hoogst xd.
Ze zei dat hij praat als mongool en oliedom is. Daarnaast ook een vriend die hem kent, hij ziet zwaar aan de anabolen voor zijn 'beachbody;
 
Dutch sounds like a LOTR hobbit language even tho they're the tallest country on earth.
 
Parker van Noord is ook Nederlands. In principe dus complete counteropposite van ons.
 
Tja, goeie vraag. Wss niet genoeg Nederlanders of Nederlandse sprekers.
 
  • +1
  • JFL
Reactions: emeraldglass and Deleted member 29155
animation flag GIF by aap
 
Are dutch incels really? I thought they were moggers tall and broad
But so is the male competition.
And one is competing locally against other men, not worldwide.

When on holiday, my local smv usually gets a nice boost.
 
  • +1
Reactions: deadmanwalking and Jhon Smith
22436
 
  • Love it
Reactions: emeraldglass
 
  • JFL
Reactions: emeraldglass
But so is the male competition.
And one is competing locally against other men, not worldwide.

When on holiday, my local smv usually gets a nice boost.
Grote feit
 

Similar threads

SadLivwr
Replies
22
Views
287
buflek
buflek
D
Replies
6
Views
73
deadstock
deadstock
Part-Time Chad
Replies
14
Views
102
Part-Time Chad
Part-Time Chad
Hortensia
Replies
58
Views
698
Michael Myers
Michael Myers

Users who are viewing this thread

Back
Top