(🇳🇱) Dutch people GTFIH, How did you celebrate koningsdag?

Hortensia

Hortensia

LTN future ascender, heightmogger.
Joined
Oct 10, 2023
Posts
141
Reputation
117
How did you guys celebrate kingsday/night , where did you went, what did you do? King
 
They're busy fucking dutch stacies. Fucking fakecels.
 
  • +1
Reactions: wishIwasSalludon, humanoidsub7, SecularIslamist and 2 others
looked for antique posters on the market, couldn't find any, then made spaghetti.

20240427 175820


also just made some bread with leftover fruits I had in the freezer, going to check if there's still parties ongoing right now.
 
  • +1
Reactions: wishIwasSalludon, Hero of the Imperium and Hortensia
looked for antique posters on the market, couldn't find any, then made spaghetti.

View attachment 2884044

also just made some bread with leftover fruits I had in the freezer, going to check if there's still parties ongoing right now.
20240427 223503


it was still ongoing but the music already died so it was just groups of normies getting drunk, there was trash everywhere and some sort of grey sludge formed around it that I couldn't discern.

  • saw a roided gigachad neanderthal.
  • some dude fell into a canal.
  • watched 5 ethnics take turns throwing up.
  • at least 10 random fights broke out while I was walking around.
  • got height mogged like 100 times despite being 6'4 in shoes.
 
  • JFL
  • +1
Reactions: wishIwasSalludon, FaceandBBC, Hero of the Imperium and 2 others
looked for antique posters on the market, couldn't find any, then made spaghetti.

View attachment 2884044

also just made some bread with leftover fruits I had in the freezer, going to check if there's still parties ongoing right now.
Good looking spaghetti
 
Dnr kanker
 
  • JFL
Reactions: NumbThePain, MoggerGaston, emeraldglass and 2 others
View attachment 2884131

it was still ongoing but the music already died so it was just groups of normies getting drunk, there was trash everywhere and some sort of grey sludge formed around it that I couldn't discern.

  • saw a roided gigachad neanderthal.
  • some dude fell into a canal.
  • watched 5 ethnics take turns throwing up.
  • at least 10 random fights broke out while I was walking around.
  • got height mogged like 100 times despite being 6'4 in shoes.
average day in the Netherlands
 
@Michael Myers @emeraldglass @deadmanwalking

Just ask ethnics in Holland theory.
 
  • JFL
  • +1
Reactions: emeraldglass, Michael Myers and moreroidsmoredates
  • +1
  • Woah
Reactions: Michael Myers, butterworld and SecularIslamist
Ethnic tax in the Netherlands is the worst in Europe.
I'm so fucking glad I don't live there! It's no surprise there is a disproportionate number of ethnic dutchies here.

Even high tier MTNs like @MoggerGaston struggle but would slay virtually anywhere else.
 
  • +1
Reactions: Tabula Rasa, NumbThePain, Michael Myers and 2 others
I'm so fucking glad I don't live there! It's no surprise there is a disproportionate number of ethnic dutchies here.

Even high tier MTNs like @MoggerGaston struggle but would slay virtually anywhere else.
I’m not even over- exaggerating, dating in the Netherlands is litterly a hell. Even worse than the UK. By far the worst western country.

Even ethnic women here have inflated egos beyond comprehension. Ask @MoggerGaston.
 
  • +1
Reactions: Michael Myers and MoggerGaston
I’m not even over- exaggerating, dating in the Netherlands is litterly a hell. Even worse than the UK. By far the worst western country.

Even ethnic women here have inflated egos beyond comprehension. Ask @MoggerGaston.
I know they mog angloids in face and height. But I would've thought a counter balancing factor was as they're not as hypergamous or degenerate as English. Despite whorehouse brothel on every corner. The dutchies are more autistic right? The drinking culture here is very extreme.
 
  • +1
Reactions: Michael Myers
I know they mog angloids in face and height. But I would've thought a counter balancing factor was as they're not as hypergamous or degenerate as English. Despite whorehouse brothel on every corner. The dutchies are more autistic right? The drinking culture here is very extreme.
Yes, very weird culture the dutch have. Also many ethnics have assimilated into the dutch culture, but still have their own cultural habits. Litterly disgusting. Fucking hate this country, want to move out to the US or canada.
 
  • +1
Reactions: NumbThePain, MoggerGaston, Michael Myers and 1 other person
Lol, over.

Btw do you plan on moving?
Yeah, wanna move to the US. First I need to get a visa. Netherlands one of the worst countries in terms of dating.
 
  • +1
Reactions: NumbThePain, Michael Myers and butterworld
David Gandy2 glamour 20nov13 Mariano vivanco b


Sometimes you have to stand alone to prove that you can still stand.
 
Yeah, wanna move to the US. First I need to get a visa. Netherlands one of the worst countries in terms of dating.
Do it asap tbh, you’re honestly crippling yourself by staying in the Netherlands with all of those chad titans. you’ll do good in the US since you’re 6’3 iirc/good frame.
 
  • +1
Reactions: Michael Myers and moreroidsmoredates
Do it asap tbh, you’re honestly crippling yourself by staying in the Netherlands with all of those chad titans. you’ll do good in the US since you’re 6’3 iirc/good frame.
Yeah the average height in the us is also way lower. So me being 6’3 is a huge halo, way more than in the Netherlands.

I need to geomax asap.

Also the maxfac surgeons here are all ass, they dont wanna perform bimax on you unless you have severe sleep apnea.
 
  • +1
Reactions: Michael Myers, Hortensia and butterworld
LDARing. Have not been outside on normieday
 
  • +1
Reactions: Michael Myers
I was posting on .org until 3:30 pm and then I went to bed. I woke up at midnight. My brother however he went to Amsterdam where his wife is originally from. I don't know what they did.
 
  • +1
Reactions: whiteislandpill
Fuck King's Day. The best times were during Queen's Day.
 
  • JFL
  • +1
Reactions: whiteislandpill and Michael Myers
  • JFL
Reactions: emeraldglass
went to nt festival, was a bit boring and mostly ugly people who do drugs
 
was amazing, got super drunk and did drugs all day

 
  • +1
  • Love it
Reactions: copingtoohardrn, Tabula Rasa, Hero of the Imperium and 1 other person
Heb kanker hard geneukt (in gta) Nee, ik ben een ondergemiddelde lelijke kanker jood dus nee niks gevierd

@emeraldglass @Michael Myers
 
  • JFL
  • Hmm...
  • +1
Reactions: Michael Myers, emeraldglass and MoggerGaston
 
Heb kanker hard geneukt (in gta) Nee, ik ben een ondergemiddelde lelijke kanker jood dus nee niks gevierd

@emeraldglass @Michael Myers
Leugens! Deze persoon is een model met een ziek lichaam. Zijn one night stand lijst is langer dan de A7. Hij heeft meer vrouwen op zijn schoot gehad dan Sinterklaas en de Kerstman samen.
 
  • JFL
Reactions: Michael Myers and NumbThePain
View attachment 2884131

it was still ongoing but the music already died so it was just groups of normies getting drunk, there was trash everywhere and some sort of grey sludge formed around it that I couldn't discern.

  • saw a roided gigachad neanderthal.
  • some dude fell into a canal.
  • watched 5 ethnics take turns throwing up.
  • at least 10 random fights broke out while I was walking around.
  • got height mogged like 100 times despite being 6'4 in shoes.
are people really that tall in holland?
 
Heb kanker hard geneukt (in gta) Nee, ik ben een ondergemiddelde lelijke kanker jood dus nee niks gevierd

@emeraldglass @Michael Myers
vent, je kunt gewoon solo aan de drank/drugs gaan zoals ik.

ik had best wel chad sociaal leven gister, dacht eerst dat ik helemaal alleen zou zijn, totdat ik opeens op de dag zelf uitnodigingen van 3 verschillende groepen kreeg om met hen mee te gaan.
Met een groep meegegaan en later met een andere groep maar was eigenlijk gewoon best wel saai en kut met die mensen.

Dus heb die groepen geditched en ben alsnog solo gegaan. Vrienden hebben is overrated.
Had van tevoren al uitgezocht waar leuke muziek gedraaid wordt, flink gesnoven en toen ging alles los.



Miste alleen een wijf om te zoenen/neuken, maar boeide me niet heel veel aan de drugs.
 
Last edited:
  • Love it
  • +1
Reactions: Michael Myers and NumbThePain
vent, je kunt gewoon solo aan de drank/drugs gaan zoals ik.

ik had best wel chad sociaal leven gister, dacht eerst dat ik helemaal alleen zou zijn, totdat ik opeens op de dag zelf uitnodigingen van 3 verschillende groepen kreeg om met hen mee te gaan.
Met een groep meegegaan en later met een andere groep maar was eigenlijk gewoon best wel saai en kut met die mensen.

Dus heb die groepen geditched en ben alsnog solo gegaan. Vrienden hebben is overrated. Had van tevoren al uitgezocht waar leuke muziek gedraaid wordt, flink gesnoven en toen ging alles los.

View attachment 2886019

Miste alleen een wijf om te zoenen/neuken, maar boeide me niet heel veel aan de drugs.
Ik kan dat niet alleen doen helaas naar festivals. Want ik ben een freak (volgens Nederlanders) Ik ben niet aantrekkelijk genoeg voor een mooi leven. Iedereen is tall Chad only hier. En ik word afgewezen door gemiddelde vrouwen of m'n looksmatches

Zo te zien had je een leuke tijd, doe je dit alleen dan? Ik hou niet van dit soort muziek en raves
 
  • +1
Reactions: MoggerGaston
@Xangsane what did u do on kingsday blud
 
  • JFL
Reactions: Xangsane
  • Love it
Reactions: Xangsane
Ik kan dat niet alleen doen helaas naar festivals. Want ik ben een freak (volgens Nederlanders) Ik ben niet aantrekkelijk genoeg voor een mooi leven. Iedereen is tall Chad only hier. En ik word afgewezen door gemiddelde vrouwen of m'n looksmatches

Zo te zien had je een leuke tijd, doe je dit alleen dan? Ik hou niet van dit soort muziek en raves
Ethnic ramblings DNR
Season 6 Starz GIF by Outlander
 
  • JFL
Reactions: NumbThePain
Ik kan dat niet alleen doen helaas naar festivals.
Waarom niet? Ik ga ook altijd alleen.

Is gewoon veilig allemaal hier in NL en mensen op festivals/muziek-events zijn doorgaans veel aardiger en meer relaxed dan die mongolen die je op stapavonden in kroegen/clubs tegenkomt.

Daar wordt altijd gevochten zoals @Orc ook al zei. Is alleen maar tuig dat daar komt.

Ik blijf bij die zooi uit de buurt en ik zoek leuke muziek/events op. En daar zijn ook leukere mensen.
Want ik ben een freak (volgens Nederlanders) Ik ben niet aantrekkelijk genoeg voor een mooi leven. Iedereen is tall Chad only hier. En ik word afgewezen door gemiddelde vrouwen of m'n looksmatches
Ja je bent niet anders dan ik. Ik ben ook truecel en vrouwen behandelen mij als een stuk afval. Ik blijf bij vrouwen uit de buurt en socialize vooral met mannen op dit soort feestjes.

Als ik nuchter ben erger ik me aan het feit dat ik een lelijke truecel ben die gehaat wordt door vrouwen. Maar aan de drank/drugs kan ik dat vergeten, naast me neer leggen, en gewoon genieten van het moment.

Uiterlijk is vooral een probleem met vrouwen, mannen zijn veel minder veroordelend qua uiterlijk.
Zolang je vrouwen uit de weg gaat, valt het allemaal wel mee als lelijke man.

Zo te zien had je een leuke tijd, doe je dit alleen dan? Ik hou niet van dit soort muziek en raves
ja ik ga vrijwel altijd alleen man.

Ga naar muziek-events die je wel leuk vindt dan!

een maat van mij houdt heel erg van jazz/funky muziek. Heeft heel veel bands waar hij naar luistert en die hij volgt. Iedere maand gaat ie wel een avond naar zo'n funky/jazzy live-optreden.


Weet niet van welke muziek jij houdt, maar Nederland is echt het ideale land hiervoor. Super makkelijk reizen met OV en echt heel veel events in dit land van welke muziek die er maar is.
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Michael Myers and NumbThePain
Waarom niet? Ik ga ook altijd alleen.

Is gewoon veilig allemaal hier in NL en mensen op festivals/muziek-events zijn doorgaans veel aardiger en meer relaxed dan die mongolen die je op stapavonden in kroegen/clubs tegenkomt.

Daar wordt altijd gevochten zoals @Orc ook al zei. Is alleen maar tuig dat daar komt.

Ik blijf bij die zooi uit de buurt en ik zoek leuke muziek/events op. En daar zijn ook leukere mensen.

Ja je bent niet anders dan ik. Ik ben ook truecel en vrouwen behandelen mij als een stuk afval. Ik blijf bij vrouwen uit de buurt en socialize vooral met mannen op dit soort feestjes.
Daar ik me in vinden. Want daar kom je alleen maar dronken smeerlap normies tegen en sletjes die halfnaakt erbij lopen. Gadverdamme, wat is het Westen en vooral Nederland naar de kanker
Als ik nuchter ben erger ik me aan het feit dat ik een lelijke truecel ben die gehaat wordt door vrouwen. Maar aan de drank/drugs kan ik dat vergeten, naast me neer leggen, en gewoon genieten van het moment.

Uiterlijk is vooral een probleem met vrouwen, mannen zijn veel minder veroordelend qua uiterlijk.
Zolang je vrouwen uit de weg gaat, valt het allemaal wel mee als lelijke man.
Fijn dat ik hierin niet alleen ben, want in Nederland ben je echt in de minderheid als non nt lelijkerd. Je hebt NT normies (of gewoon lange MTN's die kunnen slayen) En je hebt de chads hier waar de MTB's allemaal voor gaan

Ik heb vrouwen en de hoop allang opgegeven. Elke keer weer als ik een dating app download word ik heel erg depressief. Ik heb het losgelaten en ik cope alleen en ik kan me nog net genoeg afleiden

Ik vind jou niet lelijk btw. jij bent ook half Nederlands? Je voelt je waarschijnlijk zoals ik niet echt een Nederlander omdat we worden buitengesloten worden in dit land (ik kan het mis hebben)
ja ik ga vrijwel altijd alleen man.

Ga naar muziek-events die je wel leuk vindt dan!

een maat van mij houdt heel erg van jazz/funky muziek. Heeft heel veel bands waar hij naar luistert en die hij volgt. Iedere maand gaat ie wel een avond naar zo'n funky/jazzy live-optreden.


Weet niet van welke muziek jij houdt, maar Nederland is echt het ideale land hiervoor. Super makkelijk reizen met OV en echt heel veel events in dit land van welke muziek die er maar is.
Dankjewel voor de tip. Je hebt wel goede afleiding en doen waar je je gelukkig bij voelt
 
  • +1
Reactions: MoggerGaston
@Michael Myers @emeraldglass @deadmanwalking

Just ask ethnics in Holland theory.
I don’t celebrate it, not my culture anyway. I don’t even want to live here. I respect the Dutch all the way but my parents made a major mistake
 
  • +1
Reactions: SecularIslamist
Heb kanker hard geneukt (in gta) Nee, ik ben een ondergemiddelde lelijke kanker jood dus nee niks gevierd

@emeraldglass @Michael Myers
>ondergemiddeld
>lelijk
>jood

Verhalen uit de Sloten van Amsterdam.

@emeraldglass
 
  • JFL
Reactions: emeraldglass and NumbThePain
Daar ik me in vinden. Want daar kom je alleen maar dronken smeerlap normies tegen en sletjes die halfnaakt erbij lopen. Gadverdamme, wat is het Westen en vooral Nederland naar de kanker
Het is niet zo diep man. Probeer niet te veel door te denken over dit soort dingen. Het zijn inderdaad kut-mensen daar, maar je moet dat proberen niet door te denken van 'het westen is kut, nederland gaat naar de kanker'.

schiet je helemaal niks nul mee op. en het is niet eens waar. Zoals ik al zei, zijn er genoeg plekken waar je wel gewoon normale mensen tegenkomt. Vrouwen zijn daar niet vieze gemene sletten en mannen zijn daar gewoon aardig en niet uit op ruzie.

Probeer het leven niet zo diep te zien en dingen erachter te zoeken, maar alleen voor wat het is.
Je hebt zelf meer invloed op wat voor mensen je omgaat dan je denkt. Je hebt kut-mensen, maar er zijn ook echt heel veel chille goede mensen in de wereld. Maar je moet er wel moeite voor doen om die mensen te vinden en dat contact te onderhouden.

Fijn dat ik hierin niet alleen ben, want in Nederland ben je echt in de minderheid als non nt lelijkerd. Je hebt NT normies (of gewoon lange MTN's die kunnen slayen) En je hebt de chads hier waar de MTB's allemaal voor gaan

Ik heb vrouwen en de hoop allang opgegeven. Elke keer weer als ik een dating app download word ik heel erg depressief. Ik heb het losgelaten en ik cope alleen en ik kan me nog net genoeg afleiden

Ik vind jou niet lelijk btw. jij bent ook half Nederlands? Je voelt je waarschijnlijk zoals ik niet echt een Nederlander omdat we worden buitengesloten worden in dit land (ik kan het mis hebben)
Ik ben half pools, half nederlands idd, maar wel hier gewoon geboren en opgegroeid. Maar heb me hier inderdaad nooit helemaal lekker thuis gevoeld.

Maar ik voel me ook zeker geen Pool, daar heb ik ook geen intieme connectie mee. Ik kan wel Pools, spreken, lezen, alles.
Ik voel me vooral heel eenzaam.
Ik ben wel Nederlands maar voel me niet Nederlands, maar ik weet ook niet wat/wie ik anders zou moeten zijn.
Dankjewel voor de tip. Je hebt wel goede afleiding en doen waar je je gelukkig bij voelt
dating apps zijn extreem kut, ik heb ze laatst ook weer allemaal verwijderd.

Ik denk het belangrijkste is om niet in het duister af te dwalen. Proberen inderdaad om afleiding te zoeken, maar ook echt dingen te zoeken waar je echt om geeft.

Dat kan je werk zijn, hobby, muziek, motor-rijden, kamperen op rare plekken, iets, maakt niet uit. Je moet ergens mee bezig blijven dat je energie geeft en doorgaan met leven, ook al heb je deze kut truecel situatie waar je het moeilijk mee hebt.

Laat het je niet stoppen om wel nog gewoon plezier uit het leven te halen. Dat is denk ik mijn enige tip.

En dit is ook heel erg een projectie vanuit mijn eigen leven. Want ikzelf heb diezelfde problemen, ik voel mij zo kut de meeste tijd omdat ik een lelijke truecel ben en ik haat mijn leven. Maar af en toe heb ik wat meer hoop en ook leukere ervaringen zoals met koningsdag nu. Het is voor mij ook een strijd om levensgeluk te vinden, voor jou ook. Het is een strijd.
 
  • Love it
  • +1
Reactions: emeraldglass and NumbThePain
  • Love it
Reactions: Michael Myers
Why u change flag from orange white blue to red white blue
 
  • Hmm...
Reactions: NumbThePain

Similar threads

Funnyunenjoyer1
Replies
12
Views
155
cheerio
cheerio
Lebron_James
Replies
0
Views
38
Lebron_James
Lebron_James
comingthrough
Replies
0
Views
41
comingthrough
comingthrough
D
Replies
7
Views
124
Manletmachine
Manletmachine
Bentley
Replies
4
Views
99
Bentley
Bentley

Users who are viewing this thread

Back
Top